Slutartid

Är det nåt skillnad på 1/40, 1/30 och 1/20?
Alltså från 1/40 så blir det lite ljusare till 1/30, och sen lite ljusare till 1/20.
Men det ser lite likadana. Men det ser skillnad.
Jag ska sätta upp bild så ser ni.

Det här är 1/40

Och det här är 1/30

Tillsist är det 1/20.

Visst är det lite skillnad på slutartid. Ganska coolt. Ljusare på varje slutartid.
Bara det är ju olika färger. :P Jag försöker ladda upp slutatid: 1/10 och 1/5 . Men det gick ej. Men de bilderna blir också ljusare än dem.
Man ser lite på skuggorna som blir lite ljusare skuggor. Om du se liten kudde som syns, från 1/40 så syns inte så mycket på kudden. Och på 1/30 så syns det lite bättre. Men sen på 1/20 så syns det lite bättre än 1/30.
Nu ska jag börja fara och sova. Skoldag och alltmöljigt jobb imorgon :(
Imorgon ska jag försöka lite på slutartid och andra saker från kameran :)
Alltså jag älskar Canon EOS 550D <3<3<3

Söv gött inatt :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback