-5 grader kallt. Perfekt

Man kan säga "perfekt" dag att fota lite :D
Idag har min bror testa lite på nya kamera.

Det har snöat idag. Jag haf försökt att ta bild då de snöar. Men det gick ej.
Så nästa gång får jag försöka.
På morgonen var som "kamera" morgon. Alltså vi har bara fotat på morgonen :P
Idag har jag fotat massor. Men mest var det Johan som fotat.
Idag har lärt min nåt nytt med systemkamera.
Min brorssan hade rätt: Man ska inte läsa så mycket på "Änvändbok".
Det är bara testa utan att läsa.. Men vissa saker måste man ju veta lite!
Jag ska börja fixa lite finare här på bloggen. Ska göra en "Header".
Jag sätter upp två bilder som jag har fotat :D

Isen vad skarp. Och bakgrunden vad suddig.


En "dålig" blomma :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback