Änglar

Hej. Jag tog bilder på änglar.
Idag har jag inte fotat så mycket.
Måste läsa Hitoria prov :S
Men annars har jag fotat lite. Igår har jag försökta fota ute.
Det går inte. För mörkt. Om man tar med blixt så blir det för mörkt.
Nästa gång :) Snart är det en vecka sportlov :) Så sköönt. Då kan man nog fota mycket ute och
överallt :) Det finns ingen att fota här inne. Jag önskar att det skulle finnas sommar och sol då blir det fina bilder :) Jag skulle behöva en kameraväska till Canon EOS 550D. Vi har nog köpt med den blev för liten. Kassören skulle har porva innan vi köper!! Slarv kassören!!
Min mamma sa om jag har blivit bra att fota eller sånt om foto, så ska jag få en Photoshop.
Jag blev glad, Photoshop är nog bra :) Min kompis har en photoshop, och hon är faktiskt bra på photoshop. Nu börjar det vara mörkt här ute.. Snö är på utelampor.
Japp, Kyllä och Yes, nu ska jag börja fara iväg.


Kram Linda

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback