-0 grader idag här!

Idag var det -0 grader. Men idag har jag inte hunnit fotat. Måste vara en barnvakt. Nu sover lilla baby :)
Igår har jag fotat droppar och solen :) Riktig vacker sol
Är det nåt anna som jag ska säga?? Joo. Nu har jag sportlov.
Så jag ska jobba hela sportlov, till och med ska jag och simma och ti frissan :)
Jag kommer nog att fota några bilder :) Hoppas att ni läser min blogg. Men jag kommer inte skriva så mycket här på blogg på sporlov för jag vill ha kul innan vi börjar igen i skolan:)




Kram Linda <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Leia ♥

Fina bilder! :)

Postat av: Mimmiiiss

Jätte fin blogg!! Söt är du också!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback