Brr. Kallt ute

Idag var det kallt. Fastän jag hade mycket kläder på mig.
Kinderna blev så kalla. Men idag har jag fotat FINA bilder :)
Har fotat solen,träd,stolpar och trävägg.
Det blev faktiskt fina!
Jag har hunnit fotat mycket. Bara om det skulle finnas vår eller sommar så jag kan cykla till strand eller till bron så jag kan fota sol som är uppgång eller nedgång. Jag älskar att fota sol :) Igår då min mamma ska till jobbet på morgonen. Och hon såg en klar halvsol som var så gult och vacker. Solen var på väg upp såklart :) Jag skulle hadd komma med och fota solen. Men jag var i skolan. Jag skulle säkert älska det! Men jag har snart sportlov så jag kan försöka vakna tidigt på morgonen och cykla till bron se om solen är samma sätt som mamma såg :) 





Kram från Linda :)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Leia ♥

Fina bilder! :D

Postat av: Sannie

sjukt kallt! kan det inte bli vår snart? D:

Postat av: Sandra - KAN FIXA DIN BLOGGDESIGN GRATIS

ha en super fin kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback